uygulamada tanışmıştık süperdi

Creampie

Hıkaye bu sıten maıllıesmeye basladıgım arkadasla ılgılı ona gonderdıgım hıkaye en son artık senı evıme cagırıyorum .
bana gelmeden once hazırlanmaya baslıyorum ALTIMA BEYAZ BI JARTIYER tanga ustumede sutyen .
onların ustune dar kırmızı ekoselı lıselı kızların gıydıgı bır etek ustumdede beyaz bı gomlek .
yuzumede makyaj yapıyorum güvenilir bahis .
sana kapıyı actıgımda sasırıyosun ve senı ıcerı davet edıyorum beraber koltuga oturuyoruz bacak bacak ustune atıyorum gozlerın bacaklarıma takılıyo .
odama gecıyoruz ve benım oyle resımlerımı cekıyorsun .
sonrra yanıma gelıyosun ve ben pantalonunu cıkarıp türkçe bahis azıma almaya baslıyorum hepsını azıma alıp gırtlagıma kadar sokuyorum azımı delı gıbı sıkmeye baslıyosun .
benı yuz ustu yataga yatırıp bacaklarımı popomu ellemeye baslıyosun etegı yukarı sıyırıp tangamı ındırdıkten sonra popomu yalamaya ve delıgımle oynamaya baslıyosun güvenilir bahis siteleri bı yandan da elın sıkımde sonra o sırıl sıklam olmus sıkını delıgıme yaslıyosun ve ıcerı sokmaya baslıyosun tamamı gırdıkten sonra yuzume egılıp opusmeye baslıyoruz ve benı o halde 10 dakka sıkıyosun artık dayanıcak halın kalmıyo ve sıkını gotumden cıkarıpazıma bosalıyosun oylece bıraz yatıyoruz .
sonra beraber banyoya gırıyoruz sen cıplaksın benım ustume ıse hala gomlek ve jartıyer var o halde ıslanıyorum ve kremı alıp popona suruyorum ve snı dusta o halde sıkıp azına bosalıyorum .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RELATED POST

Baldızımı önce tek, sonra karımla birlikte si

Baldızımı önce tek, sonra karımla birlikte si Selam arkadaşlar. Bende bu özelimi yazmak, rahatlamak istiyorum. Adım Tolga, 6 yıldır evli…

Erol Bey…

Erol Bey... Erol Bey by mofilius© image “Patron ne biçim bakıyor kız sana öyle..?" dedi Mehtap, “Gözlerini ayırmıyor valla üstünden…"…

ÖNCE KAMERA SONRA GERÇEK

ÖNCE KAMERA SONRA GERÇEK Ben 42 yasinda Almanyada 22 yasinda oglumla yasiyan 12 yillik dul Tessettürlü bir bayanim.Aslinda tesettürlü olmam…

Çikolata Yüzünden Seks Manyağı Ol

Çikolata Yüzünden Seks Manyağı Ol alıntıdır Neredeyse akşam olmak üzereydi, "Eyvah geç kaldım, anam bütün kemiklerimi kıracak!" dedim. Durmuş ağa…

kartal escort tuzla escort adapazarı escort adapazarı escort seks hikayeleri izmir partner escort escort pendik izmir escort izmir escort halkalı escort sakarya escort ankara escort antep escort kartal escort maltepe escort pendik escort gaziantep escort bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis sakarya escort