Abim Kanırtarak

Amateur

Merhaba.başımdan gecen olay 1 hafta önce oldu.biz 3 kız bi erkek olmak üzre 4 kardesiz.ailem fakir olduğundan abimle kız kardeslerim aynı yer yatağında yatmak zorundayız.ben 17 abim 22 yasında.annem babam abim calışır. Bi gece yatarken abimle yanyana gelmiştik.abime arkamı dönmüştüm.biraz sonra arkamda bişey hissttim kocamandı sanki abim uyuduğumu düsünüp benim kalcalarımı oksıyodu.sesimi cikartmadım.çünkü hosuma gitmişti.bi süre oksadıktan sonra elini donumun içine soktu ve götümü oksuyordu.amım sulanmaya baslamıştı. Ama belli etmiyodum.abim donumu sıyırdı ve sikini bacaklarımınarsına sokarak gidip gelmeye basladı.kocaman siki vardı.siki amıma ümraniye escort bayan sürtündükce amım daha da sulanmıştı.müthiş bişeydi.neyse abim bosaldı ve donumu cekti.ertesi gün eve geldiğimde evde abim vardı.kardeslerim öglenci oldundan evde yoktular.okul kıyafetimi cıkartmadan abime ben biraz uyuycam dedim ve yattımeteğimi sıyırmıstım ve abimi düsünüyodum abimin koca sikini hayal ediyodum.birden kapı acıldı abim yanıma gelerek sıyrılmıs bacaklarımı oksamaya baslamıstı.ben uyuyomus gibi yapıyodum.abim iyice ileri giderek kilotumu indirdi ve amımı götümü oksuyodu.sırt üstü yatıyodum amım vıcık vıcık olmustu.birden abimin sikini bacak pendik escort bayan aramda hissettim.gidip geliyodu.uyanmış gibi yaparak abi ne yapıyorsun dedim.ellerimle itmeye başladım.ama gücüm yetmiyodu.abi dudaklarımı öpüyo gögüslerimi oksuyodu ben hala çırpınıyodum.abim bitokat attı ve rahat durmamı söyledi.sadece oksayıp bırakıcam dedi ve beni ikna etti.beni tamamen soyarak önce göğüslerimi oksamaya basladı cok hosuma gidiyodu.asağı inerek amımı yalamaya basladı.ben bosalmıstım amım çok sulanmıstı abim sikini cıkararak amıma sürtmeye basladı o sürttükce ben kendimden geciyodum birden bastırmaya basladı.bacaklarımı actı içime sokmaya basladı.abimin kartal escort bayan koca siki içime giriyodu canım cok yanıyodu abim birden yüklenerek tamamını içime sokmuştu.ahhh abi cıkar diye yalvarıyodum ve girip ckmaya basladı hosuma gitmeye baslamıstı.bende kalçalarımı oynatarak kendimi bırakmıştım resmen abi beni sikiyoduben bi kac kez bosalmıstım ve abim de bosalmaya basladı ve sikini cıkarmadan üzerime yığıldi.biraz sonra siki içimde kalkıyodu.icimden çıkararak tamamen kaldırdı sikini.beni ters cevirerek göbeğimin altına bi yastık koydu.götüm bütün güzelliğiyle abimin önündeydi.parmağını sokmaya basladı bitaraftan amımı oksuyodu amım sulanmıstı.sikini göt deliğime yaslayarak bastırmaya basladı.sikinin kafası icime girerken canım cok yanmıştı.abim yavas içime sokuyodu girip cıkışları hızlandığında ben de zevk alıyodum.bi süre sonra beraber bo saldık. abim her aksam beni ve kardeslerimi amlarımızdan götlerimizden sikiyo.bol sikişlerGönderen: sevgi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RELATED POST

GELIN UZERINDE UYGULAMALI DERS

GELIN UZERINDE UYGULAMALI DERS DEVAM EDIYOR. 2. VE SON BOLUM: Yine seksi kiyafetlerimi giyip, nazarciya geldim. Yine koltugun bir ucuna…

en yakın arkadaşımın karısını barda kaldırmak

en yakın arkadaşımın karısını barda kaldırmak Alınıtıdır. geçen hafta yapıp pişman olduğum eylem. umarım beni affeder diyemiyorum arkadaşım için çünkü…

Siyahi ile[ALINTI]

Siyahi ile Selam arkadaşlar 24 yaşında uzun boylu esmer oldukça çekici sexsi ve guzel sayılabilecek bir kızım.Hayatimda ilk defa basima…

Kapıcı ve Karısı Beni Çok Şaşırttı 1

Kapıcı ve Karısı Beni Çok Şaşırttı 1 Herkese selam sizlere başımdan geçen tuhaf ama zevkli olaylar zincirini anlatmak istiyorum. Ben…

kartal escort adapazarı escort adapazarı escort bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis sakarya escort sakarya escort porno izle sakarya travesti